Program Vyladění Jídelníčku - Had a Lama žijí zdravě

Program Vyladění Jídelníčku

Tento program je můj úplně první produkt.

Napadl mě vlastně úplně náhodou.

Moje sestra totiž velmi vytrvale odolává mým pokusům o zapojení Ayurvedy a vůbec zdravého stravování do jejího života. Ona mi řekne rovnou, že se jí nechce vařit a že je po práci unavená.

A myslím si, že takových lidí je hodně.

Kdykoli jsme jedly spolu, snažila jsem se jí tedy aspoň pomoci s výběrem jídel. Když se nemohla rozhodnout mezi nějakými jídly, doporučila jsem jí to vhodnější pro její dóšu.

A tak mě napadlo, že by tento přístup mohl vyhovovat více lidem.

Všichni víme, že tyto změny nejsou perfektní, ale kdo potřebuje perfektní změny, a kdo na ně má čas? A mezi námi tyto typy změn stejně dlouho nevydrží.

Já vás nemůžu donutit vařit a nebýt unavená po práci a cvičit. Stejně, jako nemůžu přinutit svoji sestru, i když bych ráda.

Co vám ale můžu nabídnout je návod na snadné ZÁMĚNY ve vašem současném stravování, a navrhnout možnosti, díky kterým pro vás bude snadnější si vybrat z toho, co máte v dosahu (ať už je to při nákupu ve večerce nebo v kantýně v práci)

Ayurvedsky program vyladeni jidelnicku

Jak tento program přesně funguje?

Po dobu jednoho týdne si budete zaznamenávat vše, co jste jedli a zaškrtnete políčka s možnostmi, jak se po každém jídle cítíte.

To můžete dělat buď na vytisknutém PDFku nebo rovnou v google online formulářích, které mi potom pošlete spolu s vaší dominantní dóšou.

Je jen ve vašem zájmu nijak se v tomto týdnu neomezovat a jíst to, co běžně jíte. Já se totiž budu snažit držet toho, na co jste zvyklí, a co vám chutná.

Ke každému dni připojím poznámku o tom, jak byste mohli některé potraviny zaměnit za jiné, nebo něco přidat nebo vám tam napíšu, že je to v pořádku.

Potom na konci týdne napíšu takové shrnutí, kde navrhnu obecně změny ve vašem jídelníčku (tzn. čeho přidat, čeho ubrat, na co si dát pozor atd.)

ayurvedsky program vyladeni jidelnicku

Tady je malý příklad od jedné klientky, abyste si to dokázali lépe představit:

Sarah je Vata dóša, na snídani má žitný toast s krémovým sýrem a jablko.

Doporučila jsem jí, ať zvolí raději pšeničný chléb, netoustovaný (protože pro Vatu je příliš suchý), krémový sýr je v pořádku, ale přidala bych trochu tuku (například pár plátků avokáda na sýr, nebo třeba kousek másla pod).

Jablíčko je také v pořádku, ale rozhodně ho nejíst z lednice a nejlépe je zužitkované 20-30 minut před snídaní.

Také bych pro Vata dóša doporučila obzvláště v zime začít den zázvorovým čajem pro zahřátí a nastartování metabolismu.

A co všechno tento Program vlastně obsahuje?

  • roztomilé PDF formuláře, které můžete využívat pro plánování jídel i po skončení programu
  • pohlednici s obecnými pravidly pro vaši dóšu v PDF
  • základní seznam potravin pro vaši dóšu v PDF
  • váš týdenní jídelníček upravený co nejpřínosněji pro vaši dóšu
  • shrnutí celého jídelníčku s návrhy, jak jej vylepšit
  • nový jídelníček na následující 3 dny, navržený v souladu s vaším současným jídelníčkem v PDF
  • nákupní seznam potravin, které budete potřebovat na tyto 3 dny v PDF
  • 30 minut chatování například na FB, kdy se budete moci zeptat na cokoli, co vám není jasné
  • můj osobní seznam nejlepších blogů se spoustou zdravých receptů pro inspiraci
  • Dárek: můj oblíbený týdenní pracovní plánovač, který mi pomáhá si lépe zorganizovat čas a vám pomůže taky, v PDF

A co na to zatím říkaly klientky?

„Nejlepší na tomto programu je, že vím, že tyto změny jsou tak snadné, že nebudu mít problém je uskutečnit“ (Sarah, Canada)

„Nejvíce mě překvapilo, že jste ve mě odhalila podíl Kapha dóši, i když jsem to nezmínila. Je vidět, že tomu rozumíte a dokážete poradit. Děkuji vám, odvedla jste dobrou práci.“ (Aneta, ČR)

 

Koukni na to v obchodě